Monday, March 29, 2010

كشف مداليون گمشده در بازي Island: The Lost Medallion v1.0 Final

منبع : www.AsanDownload.com

در ادامه معرفي بازي ها جذاب ، اين بار بازي جديد و البته فوق العاده جذابي را پيش كش مي كنيم كه به واسطه داستان بسيار جالبش فوق العاده سرگرم كننده خواهد بود. اين بازي جالب و ديدني كه به سادگي نصب ، اجرا و قابل انجام است به دقت بالايي نياز دارد و در حقيقت يك بازي فكري و داستاني است كه كاربر بايد در هر مرحله به دنبال نشانه هاي موجود در مكان ها باشد. داستان اين بازي به اين صورت است كه مداليون و همسر نقش اول بازي به دست سارقان به سرقت برده مي شوند و اين جاست كه كاربر بايد به نقش اول بازي كمك كند تا همسر خود را با استفاده از نشانه هايي كه در هر مرحله وجود دارد پيدا كند.
موتور گرافيكي اين بازي كه Island The Lost Medallion نام دارد بسيار مناسب و تركيب رنگ ها در هر مرحله با مرحله قبل تفاوت دارد. انجام بازي تنها با ماوس امكانپذير بوده و در طول بازي هم كمك هاي متعددي را مي توان از خود بازي براي يافتن كليدها گمشده داشت. نكته مهم اينجاست كه اين بازي نوعي آموزش زبان انگليسي هم هست چرا كه در مراحل وقتي اسم وسايل گمشده وجود دارد و كاربر مي بايست به دنبال وسيله مورد نظر باشد مي تواند به تقويت زبان هم كمك كند.
هرمرحله با مرحله قبل از نظر محيط ظاهري كاملا متفاوت بوده و اين امر هم به دليل داستان قوي است كه در بازي Island The Lost Medallion گنجانده شده است. پيشنهاد مي كنيم اين بازي سرگرم كننده را حتما دانلود كرده و از حل ماجراهاي آن نهايت لذت را ببريد.

قابليت هاي كليدي بازي Island: The Lost Medallion v1.0 Final :
- داستان فوق العاده جذاب بازي
- گرافيك بسيار عالي
- موزيك هاي دلنشيني كه در طول انجام بازي پخش مي شوند.
- مناسب براي سنين مختلف
- مفيد براي تقويت زبان انگليسي
- اجراي ساده و استفاده از ماوس براي انجام بازي
- نصب سريع و آسان
- وجود مراحل مختلف
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...



طريقه فعالسازي : بازي به صورت كامل بوده و نيازي به كرك ندارد.

قيمت: 6.99 دلار آمريکا
دانلود - 163.93 مگابايت | لينک كمكي
پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
تصويري از محيط برنامه
سايت سازنده
لينک منبع

http://hashemi-smr.blogspot.com

No comments:

Post a Comment